יום שישי, 29 ביוני 2012

זוחלים בדרך לברשיה ולאגם גארדה


יום 14, מאולג'יו לברשיה, 29/6/2012



לאן הבוקר ? קודם כל ארוחת בוקר עם קפוצ'ינו איטלקי ושאר מאכלים משובבי חך, בתפאורה של חדר אוכל אירופאי אולד-פשן, בכלל, המלון  Aer Hotel באולג'יו שלכאורה היה חסר יומרות לחלוטין ולא נראה מבטיח, לא באינטרנט ולא במראהו מבחוץ, קיבל אצלנו ציון גבוה במיוחד, בזכות החדרים המרווחים, המקלחת הגדולה, והאינטרנט שעובד בלי בעיות, וגם הצוות היה נחמד וקואופרטיבי, החל בפקידי הקבלה וכלה בחדרנית החייכנית. יפה.

מתווים מסלול להיום, בהתחלה חשבנו לנסוע צפונה לאגם איסאו, ואח"כ החלטנו לדשדש לכיוון ברשיה, ואם יישאר זמן, ניתן גיחה ראשונית לאגם גארדה. וכך היה.  קצב ההתקדמות היה איטי למדי עקב בחירתנו בכבישים שאינם מהירים, הג'י פי אס אדוננו, שאיתו אנחנו מנהלים שיחות ערות תוך כדי נסיעה, פישל פעם או פעמיים, לא קרדינלי, תפסנו אותו בזמן.

בדרך עצרנו ליד טנדר מכוסה בצעיפים של קבוצות כדורגל איטלקיות מכל צבע ליגה ומין, וכמובן בדגלי איטליה שבדיוק העפילה לגמר היורו אחרי הניצחון על גרמניה.


בקיצור, באנו בשערי העיר ברשיה בשעות אחה"צ ומצאנו את המלון (לאחר התברברות מבורכת שהביאה אותנו למבצר הענק המשקיף על העיר), התמקמנו, אכלנו משהו, ויצאנו לכיוון העיירה סאלו שעל גדת אגם גארדה, בצידו המערבי.


רוב היום, היינו במכונית במיזוג ולא ממש שמנו לב שבחוץ נהיה חמסין אמיתי, 30+, ממש כמו בארץ, ואנחנו לבושים סתווי עוד מפריז...   לא נורא.   טועמים טעימה ראשונה מאווירת שפת האגם, טיילת, סירות, רחובות מרוצפים אבן וחנויות מחנויות שונות. 


  קולה עם קרח ופרוסת לימון מצננת מעט את הלהט, ואנחנו בדרך חזרה למלון Best Western Master אשר בק"ק ברשיה תובב"א.
שבת שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה